Menu

Pakketbezorger gemist en geen niet-thuis briefje ontvangen? Dat klopt.

Vanaf nu informeren we je digitaal over je pakket. Je pakketbezorger levert het pakket gewoon af bij de buren óf bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Je ziet in track & trace waar je pakket is. Ook krijg je een e-mail en vind je in de PostNL-app terug waar je pakket is afgeleverd. Meer info?

Veelgestelde vragen

Geen ‘niet-thuis kaartje’ ontvangen

Bezorger gemist maar geen kaartje ontvangen in de brievenbus?  

Vul hieronder je track & trace-code en postcode in, en je ziet direct waar je pakket of post (met track & trace-code) is bezorgd.

Track en trace PostNL

Volg je pakket

Land van de ontvanger

Geeft de status aan dat het pakket is bezorgd? Vraag dan aan eventuele huisgenoten of buren of zij jouw pakketje in ontvangst hebben genomen.

Het digitale ‘niet-thuis kaartje’

Heb je een PostNL-account? Dan kan het zijn dat je een e-mail of melding in de app hebt gekregen, in plaats van een briefje in de brievenbus.

Klacht indienen

Heb je geen kaartje of digitale melding ontvangen en dit als vervelend of problematisch ervaren? Wat vervelend. Als je wilt kun je hierover een klacht indienen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat het niet nog eens gebeurt.

Anderen bekeken ook: