Pakketbezorger gemist en geen niet-thuisbriefje ontvangen? Dat klopt.

Vanaf nu informeren we je digitaal over je pakket. Je pakketbezorger levert het pakket gewoon af bij de buren óf bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Je ziet in track & trace waar je pakket is. Ook krijg je een e-mail en vind je in de PostNL-app terug waar je pakket is afgeleverd. Meer info?

Veelgestelde vragen

Geen niet-thuisbriefje ontvangen

Als je niet thuis bent, levert de pakketbezorger het pakket af bij de buren of bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Heb je de bezorger gemist en geen niet-thuisbriefje ontvangen in de brievenbus? Dat klopt! Vanaf nu informeren we je zoveel mogelijk digitaal over je pakket.

In je e-mail en in de PostNL-app vind je een track & trace code. Met deze code kun je zien waar je je pakket kunt ophalen. Of vul de code hieronder in. Je kunt je pakket ook blijven volgen met je eerdere track & trace-code.

We laten nog wel een niet-thuisbriefje achter in twee situaties: 

  • Als je geen PostNL-account hebt 
  • Als we je e-mailadres niet hebben 

Op het briefje staat een niet-thuiscode. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. Geeft de status aan dat het pakket wel is bezorgd? Vraag dan aan eventuele huisgenoten of buren of zij jouw pakketje in ontvangst hebben genomen. Of meld je probleem bij onze digitale collega Daan via de knop hieronder.

Anderen bekeken ook: