Pakketbezorger gemist en geen niet-thuisbriefje ontvangen? Dat klopt.

Vanaf nu informeren we je digitaal over je pakket. Je pakketbezorger levert het pakket gewoon af bij de buren óf bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Je ziet in track & trace waar je pakket is. Ook krijg je een e-mail en vind je in de PostNL-app terug waar je pakket is afgeleverd. Meer info?

Veelgestelde vragen

Pakket niet bezorgd

Is je pakket nog niet bezorgd, dan kun je het volgende doen:

Track en trace PostNL

Volg je pakket

Land van de ontvanger

2. Heeft je pakket de status 'Bezorgd'?

Dan is het pakket waarschijnlijk bezorgd bij de buren of een PostNL-punt bij jou in de buurt. Het kan ook zijn dat je pakket in ontvangst is genomen door een huisgenoot. In je e-mail en in de PostNL-app vind je een track & trace code. Met deze code kun je zien waar je je pakket kunt ophalen. Of vul de code hierboven in.

Heeft je pakket een andere status?

Wacht voor alle zekerheid nog even af. Pakketten bezorgen we doorgaans op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar altijd binnen twee bezorgdagen. Goede kans dus dat je pakket alsnog wordt bezorgd.

3. Na twee bezorgdagen nog geen pakket?

Dan kun je als afzender contact opnemen met onze klantenservice met behulp van onderstaande opties. Onze collega’s gaan dan kijken of ze je pakket kunnen terugvinden.

Ben jij de ontvanger van het pakket? Vraag de afzender dan om contact met ons op te nemen. De afzender heeft namelijk alle informatie die we nodig hebben om een onderzoek te kunnen starten.