Pakketbezorger gemist en geen niet-thuisbriefje ontvangen? Dat klopt.

Vanaf nu informeren we je digitaal over je pakket. Je pakketbezorger levert het pakket gewoon af bij de buren óf bij een PostNL-punt bij jou in de buurt. Je ziet in track & trace waar je pakket is. Ook krijg je een e-mail en vind je in de PostNL-app terug waar je pakket is afgeleverd. Meer info?

Veelgestelde vragen

Pakket of post met track & trace niet bezorgd

Verwacht je een pakket of andere post met track & trace, zoals een aangetekende of verzekerde brief? En is deze (nog) niet geleverd? De meest gestelde vragen en antwoorden vind je hier. Of neem contact op met onze digitale collega Daan via de knop hieronder!

Heeft je poststuk geen track & trace code? Ga dan naar de pagina Post zonder track & trace niet bezorgd.

Welke post en pakketten zijn met track & trace?

Post met track en tracePaketten met track & trace
Brievenbuspakje +standaardpakket
VerzekerserviceVerzekerservice
SpoedserviceSpoedservice
AangetekendAangetekend

Let op: je krijgt niet standaard een track & trace-code bij een brievenbuspakje. Dit krijg je alleen als je bij het verzenden kiest voor een brievenbuspakje+. Een normaal brievenbuspakje wordt hetzelfde behandeld als gewone post en heeft dus geen track & trace-code.

Controleer de status van je pakket of post met track & trace

Je kunt de track en trace-code hieronder invullen. Of open de PostNL-app op je telefoon. Meestal krijg je de track & trace-code van de afzender, bijvoorbeeld via een bevestigingse-mail. Ben jij de afzender? Dan vind je de track & trace-code op het verzendbewijs dat je krijgt van het PostNL-punt.

Track en trace PostNL

Volg je pakket

Land van de ontvanger

Wanneer bezorgen we je pakket of post met track & trace?

Mijn track & trace-status staat op “bezorgd”, maar ik heb niets ontvangen

Na twee bezorgdagen nog niet bezorgd?