Veelgestelde vragen

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of ‘niet-thuis code’) en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen. Of klik op de knop hieronder, dan helpt onze digitale collega Daan je verder.

Hoe laat komt de bezorger precies?

We kunnen je niet precies vertellen hoe laat je pakket wordt bezorgd. Dit is afhankelijk van de hoeveelheid pakketten, weersomstandigheden en drukte op de weg.

Niet thuis bij bezorging

Komt het bezorgmoment niet uit? Of heb je de bezorger gemist? Bekijk wat je kunt doen.

Pakket uit het buitenland

Verwacht je een pakket uit het buitenland? Dan is je pakket misschien nog niet in Nederland of bij ons internationale depot. In dat geval kun je proberen om de code in te vullen op onze internationale track & trace-website. Vaak is hier al wel informatie te vinden over je pakket.

Pakket naar het buitenland

Hoe lang je post of pakket onderweg is, verschilt per bestemming. Bij iedere bestemming staat vermeld hoeveel dagen de post en pakketten onderweg zijn.

Bezorgtijd buitenland