Menu
back

Ik heb een andere vraag

Hoe kan ik de handtekening van de ontvanger zien wanneer deze mijn aangetekend pakket ontvangen heeft?

Voor binnenlandse brieven en pakketten waarbij voor ontvangst moet worden getekend, kunnen zowel afzender als geadresseerde de geplaatste handtekening opvragen. Voor buitenlandse brieven en pakketten is dit niet mogelijk.

Handtekening opvragen

Log in en vul de barcode en postcode in om uw zending te vinden. Klik vervolgens op 'Details'. Het komt voor dat de handtekening niet meteen beschikbaar is. Probeert u het in dat geval later nogmaals.

Meer informatie over aangetekend versturen vindt u op de volgende pagina's:

Aangetekende brief
Aangetekend pakket
Aangetekende brief buitenland
Aangetekend pakket buitenland

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Met Barcode binnen Nederland

Pakketten binnen Nederland

Met barcode van Nederland naar het buitenland

Pakketten van en naar het buitenland

Met Barcode van het buitenland naar Nederland

Briefpost, Rouwpost of Verhuis-, Bewaar- of Doorzendservice

Zending zonder barcode en overige vragen

Overig

Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN