back

Ik heb een andere vraag

Wat moet ik doen als ik een Aangetekende brief nog niet heb ontvangen?

U volgt de status van uw Aangetekende brief eenvoudig online met de barcode van de brief. Gaat het om een brief binnen Nederland? Dan ziet u ook wanneer de brief bezorgd wordt. Soms is dit niet direct zichtbaar. Wij adviseren u dan even af te wachten. Is er na vijf dagen nog steeds geen informatie zichtbaar? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Aangetekende brief buitenland

Verwacht u een aangetekende brief uit het buitenland? Ook dan kunt u de status online volgen. De exacte bezorgdatum hangt af van het land waar de brief vandaan komt. Wacht u langer dan 30 dagen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN