Menu
back

Ik heb een andere vraag

Hoe zeg ik mijn Bewaarservice op?

U annuleert de Bewaarservice per e-mail onder vermelding van het referentienummer dat u in uw e-mailbevestiging heeft ontvangen. Heeft u dit nummer niet meer? Stuur dan een brief voorzien van uw handtekening naar:

PostNL Klantenservice
t.a.v. afdeling Services
Postbus 99180
8900 NA Leeuwarden

Na ontvangst van uw e-mail of brief wordt uw verzoek binnen vijf werkdagen verwerkt.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Met Barcode binnen Nederland

Pakketten binnen Nederland

Met barcode van Nederland naar het buitenland

Pakketten van en naar het buitenland

Met Barcode van het buitenland naar Nederland

Briefpost, Rouwpost of Verhuis-, Bewaar- of Doorzendservice

Zending zonder barcode en overige vragen

Overig

Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring.