back

Ik heb een andere vraag

Mijn zakelijke post wordt niet bewaard, hoe kan dat?

Bij het afsluiten van een Zakelijke Bewaarservice wordt uw post bewaard op basis van de bedrijfsnaam en adresgegevens. Alleen post waarop de door u opgegeven bedrijfsnaam in z'n geheel voorkomt wordt bewaard. Het kan dus zijn dat post met een andere tenaamstelling en/of adres niet wordt bewaard.

Ook pakketten, aangetekende post, ongeadresseerde post, koerierspost en post die wordt aangeboden door een andere postvervoerder dan PostNL worden niet bewaard. Mocht bovenstaande allemaal niet het geval zijn, dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice (de contactopties ziet u onderaan deze pagina).

Neem contact op

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Start een WhatsApp gesprek