Menu
back

Ik heb een andere vraag

Hoe zeg ik mijn Zakelijke Bewaarservice op?

U annuleert de Zakelijke Bewaarservice door telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice (de contactopties ziet u onderaan deze pagina).

Abonnement

U ontvangt van ons direct na de aanvraag een bevestiging per mail. Als u kiest voor een abonnement kunt u direct in uw aanvraag de abonnementsperiodes aangeven. Een abonnement wordt niet automatisch verlengd na een jaar, u ontvangt enkele weken voor afloop van uw abonnement een herinnering per post. 

De Zakelijke Bewaarservice kunt u afsluiten voor een bepaalde periode tot maximaal 13 weken of u kunt een abonnement nemen van maximaal 7 perioden per jaar met een totale duur van maximaal 14 weken.
Nieuwe abonnementen kunnen vanaf juli 2018 niet meer worden aangevraagd.

Neem contact op

Neem direct contact op met PostNL

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

WhatsApp met PostNL

Start een WhatsApp gesprek