Menu
back

Ik heb een andere vraag

Ik heb al wel een creditering, maar nog geen correctiefactuur, wanneer krijg ik die?

U ontvangt geen aparte correctiefactuur, maar wel een creditering op de eerste factuur na toezegging van de correctie. Natuurlijk vindt u ook uw factuur met creditering terug in het factuuroverzicht in Mijn PostNL. Heeft u nog geen account voor Mijn PostNL? Maak deze dan eenvoudig aan zodat u altijd toegang heeft tot uw facturenoverzicht.

Ga naar Mijn PostNL

Maak nu een Mijn PostNL-account aan

Neem contact op

Neem direct contact op met PostNL

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

WhatsApp met PostNL

Start een WhatsApp gesprek