Menu
back

Ik heb een andere vraag

Ik heb de order op de factuur niet aangeboden, wat kan ik doen?

In Mijn PostNL ziet u wie de order heeft aangemaakt. Zo weet u direct of de mailing door uw organisatie of misschien door een mailinghouse of drukkerij voor u is aangeboden. 

Maakt u geen gebruik van Mijn PostNL? Vraag dan een kopie van het aanbiedingsformulier op bij onze klantenservice. Wilt u in de toekomst direct inzicht hebben in de aanbiedlocaties op uw factuur? Vraag dan direct uw eigen Mijn PostNL account aan.

Neem contact op

Neem direct contact op met PostNL

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

WhatsApp met PostNL

Start een WhatsApp gesprek