back

Ik heb een andere vraag

Ik wil de Haal- en / of Brengservice (tijdelijk) stopzetten

Een service tijdelijk stopzetten kan op elk moment. Zorgt u er wel voor dat u dit tenminste één werkdag van tevoren aan ons doorgeeft. Als u een Mijn PostNL-account heeft kunt u dit zelf regelen in Mijn PostNL. Geen Mijn PostNL-account? Dan kunt u de wijziging telefonisch aan ons doorgeven.

Vanaf het moment dat u uw Brengservice stopzet zullen wij uw post voor u bewaren totdat u besluit de service te hervatten. Het hervatten van uw Haal- of Brengservice gebeurt altijd op de eerstvolgende dag waarop u contractueel een afspraak hebt.

Neem contact op

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Start een WhatsApp gesprek