back

Ik heb een andere vraag

Ik wil de Haal- en / of Brengservice (tijdelijk) stopzetten

Een service tijdelijk stopzetten kan op elk moment. Zorgt u er wel voor dat u dit tenminste één werkdag van tevoren aan ons doorgeeft. Als u een Mijn PostNL-account heeft kunt u dit zelf regelen in Mijn PostNL. Geen Mijn PostNL-account? Dan kunt u de wijziging telefonisch aan ons doorgeven.

Vanaf het moment dat u uw Brengservice stopzet zullen wij uw post voor u bewaren totdat u besluit de service te hervatten. Als u wilt dat wij uw post tijdelijk doorsturen naar een ander adres, dan kan dat natuurlijk ook met de Zakelijke Doorzendservice.

Wilt u de Haal- en / of Brengservice helemaal beëindigen? Laat het ons dan telefonisch weten. Hierbij geldt een opzegtermijn van één kalendermaand.

Neem contact op

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Start een WhatsApp gesprek