Menu
back

Ik heb een andere vraag

Ik wil de Haalservice en / of Brengservice tijdelijk onderbreken

Een service tijdelijk stopzetten kan op elk moment. Zorgt u er wel voor dat u dit tenminste één werkdag van tevoren aan ons doorgeeft. Als u een Mijn PostNL-account heeft kunt u dit zelf regelen in Mijn PostNL. Geen Mijn PostNL-account? Dan kunt u de wijziging telefonisch aan ons doorgeven. 

Haalservice: goed om te weten

Na hervatting van uw Haalservice komen we weer bij u langs op de eerstvolgende dag waarop u contractueel een afspraak hebt.

Brengservice: goed om te weten

Vanaf het moment dat u uw Brengservice onderbreekt bewaren wij uw post voor u, totdat u besluit de service te hervatten. Het is in deze periode niet mogelijk om uw post tussentijds op te halen bij uw Postbus. Na hervatting van uw Brengservice komen we weer bij u langs op de eerstvolgende dag waarop u contractueel een afspraak hebt.

Neem contact op

Neem direct contact op met PostNL

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

WhatsApp met PostNL

Start een WhatsApp gesprek