back

Ik heb een andere vraag

Hoe kan ik de Brengservice (tijdelijk) stopzetten?

Als u de Brengservice tijdelijk wilt onderbreken, dan kunt u de Brengservice tot één werkdag van tevoren tijdelijk stopzetten via Mijn PostNL. Uw poststukken worden voor u bewaard. Het is in deze periode niet mogelijk, om deze tussentijds op te halen bij uw Postbus. 

Wilt u de post, gericht aan uw vestigingsadres, laten bewaren of doorzenden? Lees dan meer over de Bewaarservice en Doorzendservice.

Hoe kan ik de Brengservice permanent stopzetten?

Als u de Brengservice wilt stopzetten, dan kunt u bellen naar onze Business Service via het telefoonnummer 088 868 6866. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 19.00 uur. Houd rekening met een opzegtermijn van één volledige kalendermaand. Of laat ons u bellen

Neem contact op

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Start een WhatsApp gesprek