back

Ik heb een andere vraag

Ik heb een andere klacht

Klachten over de bezorging nemen wij zeer serieus. Als u een klacht heeft kunt u direct telefonisch contact met ons opnemen om dit te melden. 

Heeft u een klacht over bijvoorbeeld uw Postbus of Antwoordnummer? Neem dan contact op met onze Klantenservice. In het contactblok hieronder vindt u de verschillende manieren waarop u ons kunt bereiken. Wanneer u belt, neemt een van onze medewerkers samen met u de klacht door: u hoort dan gelijk wat de vervolgstappen zijn en de verwachte doorlooptijd van uw specifieke klacht.

Neem contact op

Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (45 ct/per gesprek)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN