back

Ik heb een andere vraag

Mijn post of pakket is beschadigd of zoekgeraakt

Wij vinden het heel vervelend dat uw poststuk of pakket is beschadigd of zoekgeraakt. Is het poststuk/pakket verstuurd met onze Verzekerservice, Betaalservice of als aangetekend pakket/poststuk? Dan kunt u als afzender schadevergoeding aanvragen. U moet de schade dan binnen een week melden bij onze klantenservice. De hoogte van de schadevergoeding is maximaal de waarde van de inhoud van het poststuk of pakket.

Onverzekerde poststukken/pakketten met schade komen niet in aanmerking voor een schadevergoeding. U kunt de schade natuurlijk wel bij ons melden. Wij gaan dan kijken wat we kunnen doen om een herhaling te voorkomen.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN