back

Ik heb een andere vraag

Mijn post of pakket is niet bezorgd

Wij begrijpen dat dit erg vervelend voor u is, vooral als u thuis bent gebleven om uw pakket in ontvangst te nemen. De bezorger doet twee pogingen om uw pakket te bezorgen voordat u het kunt ophalen bij een PostNL locatie in de buurt. Bij de eerste poging laat de bezorger een bericht achter met daarop een ‘niet thuis-code’. Met deze code kunt u zelf kiezen waar en wanneer u uw pakket wilt ontvangen. Bij de tweede poging laat de bezorger een bericht achter met daarop de PostNL locatie waar u uw pakket kunt ophalen.

Na vijf dagen nog geen pakket

Het gebeurt zelden dat wij een pakket één of meerdere dagen te laat bezorgen. Heeft u uw pakket na vijf dagen nog niet ontvangen en heeft u ook geen bericht van ons ontvangen? Neem dan contact op met de afzender. Op verzoek van de afzender stellen wij een onderzoek in, want we willen het pakket natuurlijk graag alsnog bij u bezorgen.

Mijn aangetekende poststuk is niet bezorgd

Is uw poststuk als aangetekende post verstuurd en heeft u na vijf dagen nog geen bericht van ons ontvangen? Neem dan via één van de onderstaande mogelijkheden contact met ons op. Wij gaan voor u uitzoeken wat er met uw post is gebeurd.

Heeft u uw poststuk niet aangetekend verstuurd? Dan is dit stuk niet geregistreerd, waardoor we helaas niet kunnen achterhalen wat er met dit poststuk is gebeurd.

Neem contact op

Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (45 ct/per gesprek)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN