Menu
back

Ik heb een andere vraag

Pakket niet bezorgd

Is uw pakket nog niet bezorgd, dan kunt u het volgende doen: 

1. Controleer de status van uw pakket

Ga naar Track & Trace of open de PostNL-app op uw telefoon. Vul de Track & Trace-code en uw postcode in. De Track & Trace-code krijgt u doorgaans van de afzender. Heeft u iets gekocht op internet? Dan ontvangt u vaak een e-mail met daarin een directe link.

Bent u de afzender? U vindt de Track & Trace-code en de postcode van de ontvanger op het verzendbewijs dat u krijgt wanneer u uw pakket afgeeft op een PostNL-locatie.

2. Heeft uw pakket de status 'Bezorgd'?

Dan is het pakket waarschijnlijk bezorgd bij de buren. De postbezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd. Het kan ook zijn dat uw pakket in ontvangst is genomen door een huisgenoot.

Heeft uw pakket een andere status?

Wacht voor alle zekerheid nog even af. Pakketten bezorgen we doorgaans op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar altijd binnen twee bezorgdagen. Goede kans dus dat uw pakket alsnog wordt bezorgd.

3. Na twee bezorgdagen nog geen pakket?

Dan kunt u als afzender contact opnemen met onze klantenservice met behulp van onderstaande opties. Onze collega’s gaan dan kijken of ze uw pakket kunnen terugvinden.

Bent u de ontvanger? Vraag de afzender dan om contact met ons op te nemen.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Met Barcode binnen Nederland

Pakketten binnen Nederland

Met barcode van Nederland naar het buitenland

Pakketten van en naar het buitenland

Met Barcode van het buitenland naar Nederland

Briefpost, Rouwpost of Verhuis-, Bewaar- of Doorzendservice

Zending zonder barcode en overige vragen

Overig

Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN