back

Ik heb een andere vraag

Pakket niet bezorgd

Is uw pakket nog niet bezorgd, dan kunt u het volgende doen: 

1. Controleer de status van uw pakket

Ga naar Track & Trace of open de PostNL-app op uw telefoon. Vul de Track & Trace-code en uw postcode in. De Track & Trace-code krijgt u doorgaans van de afzender. Heeft u iets gekocht op internet? Dan ontvangt u vaak een e-mail met daarin een directe link.

Bent u de afzender? U vindt de Track & Trace-code en de postcode van de ontvanger op het verzendbewijs dat u krijgt wanneer u uw pakket afgeeft op een PostNL-locatie.

2. Heeft uw pakket de status 'Bezorgd'?

Dan is het pakket waarschijnlijk bezorgd bij de buren. De postbezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd. Het kan ook zijn dat uw pakket in ontvangst is genomen door een huisgenoot.

Heeft uw pakket een andere status?

Wacht voor alle zekerheid nog even af. Pakketten bezorgen we doorgaans op de eerstvolgende bezorgdag (maandag t/m zaterdag), maar altijd binnen twee bezorgdagen. Goede kans dus dat uw pakket alsnog wordt bezorgd.

3. Na twee bezorgdagen nog geen pakket?

Dan kunt u als afzender contact opnemen met onze klantenservice met behulp van onderstaande opties. Onze collega’s gaan dan kijken of ze uw pakket kunnen terugvinden.

Bent u de ontvanger? Vraag de afzender dan om contact met ons op te nemen.

Neem contact op

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Start een WhatsApp gesprek