back

Ik heb een andere vraag

Verkeerd bezorgde post

Ontvangt u post die niet voor u is? Dan kunnen er twee dingen aan de hand zijn: 

  1. de post is bezorgd op het verkeerde adres.
  2. de post is bezorgd op het juiste adres, maar is gericht aan iemand anders. 

Hieronder leest u per situatie wat u kunt doen.

1. Post bezorgd op het verkeerde adres

Onze excuses, dit mag natuurlijk niet gebeuren! Post die verkeerd is bezorgd kunt u gewoon in een oranje brievenbus stoppen of afgeven op een PostNL-locatie. Wij zorgen ervoor dat de post alsnog op het juiste adres wordt bezorgd.

2. Post gericht aan iemand anders

Waarschijnlijk heeft u post ontvangen voor de vorige bewoners. U kunt de post terug sturen naar de afzender. Dit doet u als volgt: 

  • Zet met een pen een kruis door de adresgegevens.
  • Schrijf op de envelop (of kaart) ‘Vertrokken – Retour afzender’.
  • Stop de post in een oranje brievenbus of geef deze af op een PostNL-locatie.

Vind een brievenbus of PostNL-locatie bij u in de buurt

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het is op dit moment erg druk. De wachttijden zijn daardoor langer dan dat u van ons gewend bent. Blijf wachten of probeert u het op een later moment opnieuw.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN