back

Ik heb een andere vraag

Ik heb een poststuk ontvangen dat ik niet in Mijn Post heb gezien. Hoe kan dat?

Er zijn een aantal soorten post die u op dit moment nog niet kunt bekijken in Mijn Post: 

  • Post die wordt bezorgd door een ander postbedrijf dan PostNL 
  • Handmatig gesorteerde post
  • Ongeadresseerde post (bijvoorbeeld reclamefolders)
  • Poststukken zwaarder dan 350 gram 
  • Post verstuurd met Betaalservice (rembours)
  • Post die met de hand is gesorteerd
  • Gerechtelijke brieven
  • Poststukken met afzender Buitenlandse Zaken
  • Poststukken met een NAPO (Netherlands Army Post Office Number) adressering

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het is op dit moment erg druk. De wachttijden zijn daardoor langer dan dat u van ons gewend bent. Blijf wachten of probeert u het op een later moment opnieuw.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN