back

Ik heb een andere vraag

Ik zie in Mijn Post een poststuk dat ik niet heb ontvangen. Hoe kan dat?

De poststukken die u in Mijn Post ziet, worden vrijwel altijd de volgende werkdag bezorgd. Soms kan het iets langer duren, maar in principe bezorgen we uw post altijd binnen vijf werkdagen.

Heeft u uw poststuk na vijf werkdagen toch niet ontvangen?

Bekijk wat u in dat geval kunt doen

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het is op dit moment erg druk. De wachttijden zijn daardoor langer dan dat u van ons gewend bent. Blijf wachten of probeert u het op een later moment opnieuw.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN