Menu
back

Ik heb een andere vraag

Wat is Mijn Post?

'Mijn Post' is een handige nieuwe service in de PostNL-app, waarmee u van tevoren kunt zien welke post we bij u bezorgen.

Met Mijn Post ontvangt u iedere ochtend vóór 7.00 uur een bericht waarin staat hoeveel poststukken naar u zijn verstuurd. Ook kunt u de poststukken direct bekijken. Hiervoor opent u de app en klikt u in het menu op 'Mijn Post'.

Hoe kan ik gebruikmaken van Mijn Post?

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Met Barcode binnen Nederland

Pakketten binnen Nederland

Met barcode van Nederland naar het buitenland

Pakketten van en naar het buitenland

Met Barcode van het buitenland naar Nederland

Briefpost, Rouwpost of Verhuis-, Bewaar- of Doorzendservice

Zending zonder barcode en overige vragen

Overig

Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring.