back

Ik heb een andere vraag

Wat is Mijn Post?

'Mijn Post' is een handige nieuwe service in de PostNL-app, waarmee u van tevoren kunt zien welke post we bij u bezorgen.

Met Mijn Post ontvangt u iedere ochtend vóór 7.00 uur een bericht waarin staat hoeveel poststukken naar u zijn verstuurd. Ook kunt u de poststukken direct bekijken. Hiervoor opent u de app en klikt u in het menu op 'Mijn Post'.

Hoe kan ik gebruikmaken van Mijn Post?

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het is op dit moment erg druk. De wachttijden zijn daardoor langer dan dat u van ons gewend bent. Blijf wachten of probeert u het op een later moment opnieuw.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN