back

Ik heb een andere vraag

Het adres van mijn bedrijf is veranderd. Hoe geef ik dit door?

Bent u een zakelijke klant van PostNL, dan kunt u uw adres wijzigen op de volgende manieren:

  • Online via Mijn PostNL: onder de optie 'Instellingen' past u al uw gegevens zelf aan.
  • Telefonisch: u bereikt de zakelijke klantenservice via het telefoonnummer 088 868 6868.
  • Per e-mail: stuur uw nieuwe adresgegevens naar business@postnl.nl
  • Accountmanager: neem contact op met uw accountmanager.

Verandert uw klantnummer, de naam van uw organisatie of uw KVK-nummer? Dan kunt u dit niet telefonisch doorgeven. Geef dit door via Mijn PostNL, per e-mail aan business@postnl.nl of schriftelijk aan het volgende adres: Postbus 19100, 2500 CC ’s-Gravenhage.

Neem contact op

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Start een WhatsApp gesprek