back

Ik heb een andere vraag

Hoe kan ik een nieuwe partij invoeren?

Ga hiervoor naar het onderdeel ‘Nieuwe partij invoeren’. Hier kunt u partijen importeren vanuit een bestand, in plaats van dat u ze handmatig invoert. De juiste bestandsindeling hiervoor kunt u terugvinden in de handleiding ‘Zendingen en adressen importeren’. Voer hier de eigenschappen van de partij in en kies het product. U kunt bij het onderdeel ‘Omschrijving partij’ maximaal 30 karakters kwijt.

Bij de stap ‘Product kiezen’ kunt u uw partij eventueel voormelden bij PostNL. Wilt u hier gebruik van maken, vul dan de gegevens in bij het onderdeel ‘Voormelden’ en kies vervolgens voor ‘Nu voormelden’. Er zijn verschillende manieren om een partij in te voeren, de Mijn PostNL-Beheerder kan instellen hoe gebruikers een nieuwe partij invoeren. Bij het onderdeel ‘Instellingen’ kan de Beheerder van Mijn PostNL beheren welke gebruikers toegang hebben tot Partijenpost. Meer informatie vindt u in de handleiding Partijenpost.

Neem contact op

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Start een WhatsApp gesprek