Menu
back

Ik heb een andere vraag

Hoe kan ik mijn klantgegevens aanpassen?

In Mijn PostNL kunt u onder ‘instellingen’ uw klantgegevens wijzigen. U kunt de volgende klantgegevens aanpassen:

  • Adresgegevens
  • Organisatienaam
  • Rechtsvorm
  • Telefoonnummer
  • Vestigingsadres
  • Correspondentieadres

Mijn PostNL aanvragen

Heeft u nog geen account voor Mijn PostNL? Ga dan naar het aanmeldformulier Mijn PostNL.

Neem contact op

Neem direct contact op met PostNL

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

WhatsApp met PostNL

Start een WhatsApp gesprek