back

Ik heb een andere vraag

De verzekerde waarde was veel hoger dan de werkelijke waarde van de goederen. Wat kan ik hier aan doen?

U kunt hiervoor een schriftelijk verzoek om teruggaaf indienen bij PostNL. De adressering hiervoor vindt u op de aan u uitgereikte factuur. Uiteraard dient u wel de bewijsstukken mee te sturen dan wel een gedegen onderbouwing te geven waaruit u de werkelijke waarde van de goederen kan aantonen. Tevens kunt u de leverancier/afzender op voorhand informeren om een duidelijk onderscheid te maken tussen de vermelding van de verzekeringswaarde en de douanewaarde (waardevaststelling) van de in te voeren goederen. Dit voorkomt problemen bij de daadwerkelijke invoer van uw goederen en de daaraan ten grondslag liggende heffingen bij invoer.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN