back

Ik heb een andere vraag

Ik heb mijn goederen vanwege gebreken ter reparatie naar het land van herkomst teruggestuurd, het viel nog onder de garantievoorwaarden. Moet ik nu ook betalen?

Nee, u hoeft in principe hiervoor niet te betalen. Om van een vrijstelling bij wederinvoer gebruik te kunnen maken moet PostNL wel de beschikking hebben over de originele uitvoerbescheiden (bijv. vanwege de identiteitsvaststelling). Mocht u deze niet kunnen overleggen dan kan het zijn dat de Douane geen vrijstelling verleent en u alsnog de rechten van invoer zult moeten voldoen. Indien bij de uitvoering van de garantievoorwaarden door de leverancier/afzender kosten in rekening worden gebracht voor de herstelling, dan dient u over deze kosten de eventuele douanerechten (invoerrechten) en BTW bij invoer te voldoen.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN