back

Ik heb een andere vraag

Hoe verzend ik een rembours zending met Parcelware?

Als u een zending aanmaakt en voor rembours kiest kunt u het bedrag invullen en desgewenst een rembourskenmerk. Parcelware zal bij het verzenden naast het label de invulling van een rembourskaart printen. Deze kaarten kunt u op de PostNL website bestellen.

Voor het aanmaken van een rembours zendingen dient u eerst een bank aan uw afzender toe te voegen. Hiervoor gaat u naar het menu "Stamgegevens" en daarna "Afzenders".

Parcelware Desktop

Dubbelklik op uw afzender en klik op het tabblad "Bankrelatie". Klik op toevoegen en vul de naam, het rekeningnummer en IBAN in. Klik op toepassen om de gegevens op te slaan.

Neem contact op

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Start een WhatsApp gesprek