back

Ik heb een andere vraag

Wanneer komt een portincident op mijn factuur te staan?

Wanneer u afzender bent van een ongefrankeerd poststuk, dan wordt allereerst gekeken of u klant bent bij ons én beschikt over een debiteurennummer. Dit wordt gecontroleerd op basis van uw adres. Als u klant bent bij ons, dan wordt de onderfrankering verrekend op uw factuur. Bent u geen klant bij ons, dan ontvangt u een portokaart van ons. Is het ondergefrankeerde poststuk gefrankeerd met postzegels, dan ontvangt u van ons altijd een portokaart en kan het bedrag niet op uw factuur worden verrekend.

Neem contact op

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Start een WhatsApp gesprek