Menu
back

Ik heb een andere vraag

Hoe kan ik portokosten betalen?

U betaalt eenvoudig online met iDeal of met uw creditcard.

Online betalen

Betaalt u liever met postzegels? Dat kan natuurlijk ook. Bekijk hieronder voor uw kaartje wat u moet doen:

Verzendkosten

  1. Verwijder de sticker met uw adres van het kaartje dat u van ons hebt ontvangen.
  2. Plak het benodigde aantal postzegels rechtsboven op het kaartje.
  3. Doe het kaartje in de brievenbus.

Oeps, te weinig postzegels

  1. Knip het kaartje op de stippellijn.
  2. Plak het benodigde aantal postzegels op de aangegeven vakjes.
  3. Doe het kaartje in de brievenbus.

Belangrijk: heeft u een betalingsherinnering gehad?

Dan kan het zijn dat de datum die op uw kaartje staat niet overeenkomt met de datum op uw eerste 'Oeps, te weinig postzegels' kaart. Onze excuses. Als de betaalcode op beide kaartjes hetzelfde is, weet u dat het om dezelfde portokosten gaat. Heeft u deze portokosten inmiddels al betaald? Dan hoeft u verder niets te doen.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Met Barcode binnen Nederland

Pakketten binnen Nederland

Met barcode van Nederland naar het buitenland

Pakketten van en naar het buitenland

Met Barcode van het buitenland naar Nederland

Briefpost, Rouwpost of Verhuis-, Bewaar- of Doorzendservice

Zending zonder barcode en overige vragen

Overig

Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring.