Menu
back

Ik heb een andere vraag

Hoe beëindig ik de dienst 'U heeft post'?

Als u zich heeft aangemeld via Mijn PostNL, dan meldt u zich daar ook weer af voor de dienst. Als u gebruik heeft gemaakt van het aanmeldformulier in combinatie met de activatiecode meldt u zich via postnl.nl/uheeftpost ook weer af.

Als u uw postbus opzegt, dan wordt op de einddatum van uw postbus ook automatisch de dienst ‘U heeft post’ beëindigd.

Neem contact op

Neem direct contact op met PostNL

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

WhatsApp met PostNL

Start een WhatsApp gesprek