Menu
back

Ik heb een andere vraag

Hoe kan ik mijn e-mailadres voor de dienst ‘U heeft post’ wijzigen, toevoegen of verwijderen?

Via Mijn PostNL kunt u e-mailadressen wijzigen, toevoegen en verwijderen. Ga hiervoor rechtsboven in het scherm naar ‘Instellingen’ - ‘Beheren Postbussen’- ‘Kies postbusnummer’- ‘Kies notificaties’. Met een Mijn PostNL-account kunt u op meerdere e-mailadressen een notificatie ontvangen.

Heeft u geen account voor Mijn PostNL? Dan kunt u op één e-mailadres berichten ontvangen. U wijzigt dan uw e-mailadres door u af te melden voor ‘U heeft post’ en u opnieuw aan te melden met het nieuwe e-mailadres.

Neem contact op

Neem direct contact op met PostNL

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

WhatsApp met PostNL

Start een WhatsApp gesprek