back

Ik heb een andere vraag

Hoe kan ik mijn e-mailadres voor de dienst ‘U heeft post’ wijzigen, toevoegen of verwijderen?

Via Mijn PostNL kunt u e-mailadressen wijzigen, toevoegen en verwijderen. Ga hiervoor rechtsboven in het scherm naar ‘Instellingen’ - ‘Beheren Postbussen’- ‘Kies postbusnummer’- ‘Kies notificaties’. Als u een account heeft van Mijn PostNL kunt u op meerdere e-mailadressen een notificatie ontvangen.

Heeft u geen account voor Mijn PostNL? Dan kunt u één e-mailadres gebruiken om berichten op te ontvangen. Heeft u geen account voor Mijn PostNL en heeft u de dienst ‘U heeft post’ aangevraagd via de pagina postnl.nl/uheeftpost? Dan wijzigt u uw e-mailadres door de huidige aanvraag op te zeggen en een nieuwe aan te vragen.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN