back

Ik heb een andere vraag

Hoe kan ik mijn e-mailadres voor de dienst ‘U heeft post’ wijzigen, toevoegen of verwijderen?

Via Mijn PostNL kunt u e-mailadressen wijzigen, toevoegen en verwijderen. Ga hiervoor rechtsboven in het scherm naar ‘Instellingen’ - ‘Beheren Postbussen’- ‘Kies postbusnummer’- ‘Kies notificaties’. Met een Mijn PostNL-account kunt u op meerdere e-mailadressen een notificatie ontvangen.

Heeft u geen account voor Mijn PostNL? Dan kunt u op één e-mailadres berichten ontvangen. U wijzigt dan uw e-mailadres door u af te melden voor ‘U heeft post’ en u opnieuw aan te melden met het nieuwe e-mailadres.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het is op dit moment erg druk. De wachttijden zijn daardoor langer dan dat u van ons gewend bent. Blijf wachten of probeert u het op een later moment opnieuw.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN