back

Ik heb een andere vraag

Waarom heb ik geen bericht ontvangen over de post in mijn Postbus?

Het kan zijn dat het betreffende poststuk is uitgesloten van de dienst ‘U heeft post’. U ontvangt geen e-mail van de volgende producten:

  • Post zwaarder dan 350 gram 
  • Geadresseerde post, bezorgd door een andere postbedrijf dan PostNL 
  • Ongeadresseerde post (zoals Huis-aan-Huis folders) 
  • Post verstuurd met Betalen bij Ontvangst
  • Post verstuurd met Betaalservice 
  • Gerechtelijke brieven 
  • Post verzonden door Buitenlandse Zaken en /of naar een NAPO (Netherlands Army Post Office Number) adres

Neem contact op

Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (45 ct/per gesprek)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN