Menu
back

Ik heb een andere vraag

Hoe betaal ik de factuur voor mijn postbus?

Dit hangt ervan af of u een zakelijke klant of consument bent.

Zakelijke klant

U betaalt via automatische incasso. Dit gebeurt direct na aanvraag en vervolgens jaarlijks, ongeveer een maand voor verlenging van uw Postbus-contract.

Consument

U betaalt voor het eerste jaar via iDeal, tijdens uw aanvraag. Daarna betaalt u jaarlijks per automatische incasso, ongeveer een maand voor verlenging van uw Postbus-contract.

Neem contact op

Neem direct contact op met PostNL

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

WhatsApp met PostNL

Start een WhatsApp gesprek