back

Ik heb een andere vraag

Hoe zeg ik mijn postbus op?

Dit hangt ervan af of u een zakelijke klant of consument bent.

Zakelijke klant

Opzeggen kan tot uiterlijk één maand voor verlenging van uw contract via Mijn PostNL. Heeft u geen Mijn PostNL-account? Gebruik dan het opzegformulier op deze website.

Maakt u gebruik van onze Brengservice of Zakelijke Doorzendservice? Zeg deze dan op, uiterlijk zes weken voor de laatste dag dat u gebruik maakt van uw postbus.

Consument

Opzeggen kan na afloop van het eerste jaar van uw contract. U heeft dan een opzegtermijn van één maand. Maak hiervoor gebruik van het opzegformulier op deze website.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het is op dit moment erg druk. De wachttijden zijn daardoor langer dan dat u van ons gewend bent. Blijf wachten of probeert u het op een later moment opnieuw.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN