Menu
back

Ik heb een andere vraag

Hoe zeg ik mijn postbus op?

Dit hangt ervan af of u een zakelijke klant of consument bent.

Zakelijke klant

Opzeggen kan tot uiterlijk één maand voor verlenging van uw contract via Mijn PostNL. Heeft u geen Mijn PostNL-account? Gebruik dan het opzegformulier op deze website.

Maakt u gebruik van onze Brengservice of Zakelijke Doorzendservice? Zeg deze dan op, uiterlijk zes weken voor de laatste dag dat u gebruik maakt van uw postbus.

Consument

Opzeggen kan na afloop van het eerste jaar van uw contract. U heeft dan een opzegtermijn van één maand. Maak hiervoor gebruik van het opzegformulier op deze website.

Neem contact op

Neem direct contact op met PostNL

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Contact

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

WhatsApp met PostNL

Start een WhatsApp gesprek