back

Ik heb een andere vraag

Waarom heb ik geen Postbus bij de dichtstbijzijnde vestiging gekregen?

We zoeken naar de dichtstbijzijnde vestiging met vrije postbussen op basis van uw vestigingsadres. Het kan voorkomen dat een vestiging op het moment van uw aanvraag geen vrije postbussen beschikbaar heeft. In dat geval kunnen we u alleen een postbus aanbieden op een vestiging in de buurt.

Meer informatie over postbussen

Neem contact op

Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (45 ct/per gesprek)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN