Menu
back

Ik heb een andere vraag

Wat doe ik met post die niet voor mij bestemd is, maar wel in mijn Postbus ligt?

Post die niet voor u bestemd is, kunt u aan een medewerker op uw postbuslocatie overhandigen of in de blauwe bus op uw postbuslocatie deponeren. Deze blauwe bussen zijn alleen bedoeld voor geadresseerde post die niet voor u bestemd is.

Komt u er thuis pas achter dat een poststuk niet voor u bestemd is? Als het hele adres niet klopt, stop het poststuk dan alstublieft in een gewone brievenbus. Of geef het de volgende dag aan een medewerker van PostNL op uw postbuslocatie. Als het postbusnummer wel klopt, maar de naam niet, kruis dan alstublieft met pen of stift het adres door. Schrijf vervolgens op de envelop wat er niet klopt en stuur het poststuk retour afzender.

Meer informatie over postbussen

Neem contact op

Neem direct contact op met PostNL

Chatten

Start direct een chatgesprek met een van onze adviseurs.

Direct chatten

Klantenservice Zakelijk

088 868 68 68 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.00 tot 19.00 uur.

Ik heb een vraag

Ga naar Vraagformulier.

Ik heb een klacht

Ga naar Klachtenformulier.

Adres

Postbus 19100 2500 CC
DEN HAAG

WhatsApp met PostNL

Start een WhatsApp gesprek