back

Ik heb een andere vraag

Ik heb geen toegang meer tot het e-mailadres waar mijn PostNL Account aan gekoppeld is, wat kan ik doen?

Wanneer u geen toegang meer heeft tot uw e-mailadres is dat geen probleem voor uw PostNL Account. U kunt inloggen met uw oude e-mailadres en vervolgens via ‘Gegevens wijzigen’ uw e-mailadres aanpassen. 

Dit kan bij de volgende aangesloten diensten:

Als u geen toegang meer heeft tot het e-mailadres waar uw PostNL Account aan is gekoppeld en u weet uw wachtwoord niet meer, dan kunt u niet inloggen en geen nieuw wachtwoord aanvragen. U moet dan om veiligheidsredenen een nieuw account aanmaken. 

Lees hier hoe u een nieuw account aanmaakt

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het is op dit moment erg druk. De wachttijden zijn daardoor langer dan dat u van ons gewend bent. Blijf wachten of probeert u het op een later moment opnieuw.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN