back

Ik heb een andere vraag

Ik krijg de melding 'U heeft zich al een keer aangemeld, maar uw Account nog niet geactiveerd.' Wat moet ik nu doen?

Wanneer u een melding krijgt 'U heeft zich al een keer aangemeld, maar uw Account nog niet geactiveerd.', heeft u al eerder een activatiemail voor uw PostNL Account van ons ontvangen. Ga naar de activatiemail en klik op de link. 

Heeft u de activatiemail niet meer? Vraag dan opnieuw een PostNL Account aan. U ontvangt dan binnen tien minuten een nieuwe activatiemail. U kunt het e-mailadres dat u de eerste keer gebruikt heeft nogmaals gebruiken.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN