back

Ik heb een andere vraag

Ik krijg de melding 'U heeft zich al een keer aangemeld, maar uw Account nog niet geactiveerd.' Wat moet ik nu doen?

Wanneer u een melding krijgt 'U heeft zich al een keer aangemeld, maar uw Account nog niet geactiveerd.', heeft u al eerder een activatiemail voor uw PostNL Account van ons ontvangen. Ga naar de activatiemail en klik op de link. 

Heeft u de activatiemail niet meer? Vraag dan opnieuw een PostNL Account aan. U ontvangt dan binnen tien minuten een nieuwe activatiemail. U kunt het e-mailadres dat u de eerste keer gebruikt heeft nogmaals gebruiken.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het is op dit moment erg druk. De wachttijden zijn daardoor langer dan dat u van ons gewend bent. Blijf wachten of probeert u het op een later moment opnieuw.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN