back

Ik heb een andere vraag

Waarom heeft PostNL één account voor meerdere websites ingevoerd?

Een PostNL account biedt het gemak om met één account gebruik te maken van de verschillende online diensten van PostNL. Met een account kunt u eenvoudig uw gegevens op één plek beheren en wijzigen. U hoeft dus niet voor elke online dienst van PostNL nieuwe inloggegevens aan te vragen en te beheren. Uw persoonsgegevens worden gedeeld met de verschillende online diensten waar u op inlogt.

Neem contact op

Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (45 ct/per gesprek)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN