back

Ik heb een andere vraag

Waarom kan ik geen losse postzegels meer kopen op het Postkantoor?

Om de wachtrijen bij onze Postkantoren te verkorten hebben we ervoor gekozen om postzegels per 5 (buitenland) of 10 (binnenland) te verkopen.

Wilt u liever geen postzegels per 5 of 10 tegelijk kopen? Neem dan uw post mee naar het Postkantoor. Wij frankeren deze dan ter plaatse.

Pakketzegels en aangetekend zegels blijven per stuk verkrijgbaar.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het is op dit moment erg druk. De wachttijden zijn daardoor langer dan dat u van ons gewend bent. Blijf wachten of probeert u het op een later moment opnieuw.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN