back

Ik heb een andere vraag

Kan ik na ontvangst de zending(en) alsnog retour zenden?

Ja, echter raden we u aan dit in overleg met PostNL af te stemmen voor zover er sprake is geweest van de betaling van heffingen bij van invoer en u deze heffingen terug wilt vragen. Let op! Kosten voor de retourzending dient u op de gebruikelijke wijze te voldoen. Het niet voldoen aan de douanetechnische voorwaarden voor wederuitvoer (retournering) kunnen tot gevolg hebben dat wij niet in staat zijn om de aan u in rekening gebrachte heffingen bij invoer te restitueren. Alvorens wederuitvoer is toegestaan dient namelijk de identiteitsvaststelling van de (of een deel van de) goederen te worden vastgelegd dat het hier handelt om exact dezelfde goederen als de goederen die voorheen zijn ingevoerd.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN