back

Ik heb een andere vraag

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

Met de Track & Trace code (of link) die u ontvangt van de afzender kunt u uw pakket online volgen. Ook ziet u wanneer uw pakket wordt bezorgd.

Pakket online volgen

Geen Track & Trace code ontvangen? Neem dan contact op met de afzender van het pakket.

Bezorgtijden

Binnen Nederland bezorgen we uw pakket meestal de volgende dag. Verstuurt u een pakket naar (of verwacht u een pakket uit) het buitenland? Hoe lang uw pakket dan onderweg is hangt af van het land van bestemming (of herkomst). Bekijk de bezorgtijden per land (pdf).

Bezorging tijdens de feestdagen

Rondom de feestdagen gelden er afwijkende bezorgtijden. Lees meer over post- en pakketbezorging rond de feestdagen.

Neem contact op

Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN