Menu
back

Ik heb een andere vraag

Hoe kan ik mijn pakket laten bezorgen bij een PostNL Pakketpunt?

Bij veel webwinkels heeft u de mogelijkheid om uw pakket op te laten bezorgen bij een PostNL Pakketpunt. U kiest het gewenste Pakketpunt op het moment dat u uw bestelling plaatst.

U kunt ook een pakket dat al naar u onderweg is naar een PostNL Pakketpunt laten bezorgen. In de Track & Trace omgeving ziet u met de 3S code en uw postcode de mogelijkheden voor uw pakket.

Als u uw pakket gaat ophalen

Afhankelijk van het type zending vragen we u om een handtekening en / of legitimatie. Is uw pakket afkomstig uit het buitenland? Dan kan het zijn dat u douane- en invoerkosten moet betalen.

Meer over Ophalen op PostNL-locatie

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Met Barcode binnen Nederland

Pakketten binnen Nederland

Met barcode van Nederland naar het buitenland

Pakketten van en naar het buitenland

Met Barcode van het buitenland naar Nederland

Briefpost, Rouwpost of Verhuis-, Bewaar- of Doorzendservice

Zending zonder barcode en overige vragen

Overig

Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring.