back

Ik heb een andere vraag

Hoe kan ik mijn pakket laten bezorgen bij een PostNL Pakketpunt?

Bij veel webwinkels heeft u de mogelijkheid om uw pakket op te laten bezorgen bij een PostNL Pakketpunt. U kiest het gewenste Pakketpunt op het moment dat u uw bestelling plaatst.

U kunt ook een pakket dat al naar u onderweg is naar een PostNL Pakketpunt laten bezorgen. In de Track & Trace omgeving ziet u met de 3S code en uw postcode de mogelijkheden voor uw pakket.

Als u uw pakket gaat ophalen

Afhankelijk van het type zending vragen we u om een handtekening en / of legitimatie. Is uw pakket afkomstig uit het buitenland? Dan kan het zijn dat u douane- en invoerkosten moet betalen.

Meer over Ophalen op PostNL-locatie

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het is op dit moment erg druk. De wachttijden zijn daardoor langer dan dat u van ons gewend bent. Blijf wachten of probeert u het op een later moment opnieuw.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN