back

Ik heb een andere vraag

Hoe kan ik een pakket of brief met Betaalservice (Rembours) in ontvangst nemen?

Bij een pakket of brief met betaalservice, ook wel rembours genoemd, betaalt u pas als wij de zending bezorgen. Wij overhandigen de zending aan de geadresseerde, gemachtigde of volwassen huisgenoot van 18 jaar of ouder. Naast betaling van het remboursbedrag is er tevens een handtekening nodig.

Hoe kan ik aan de deur betalen?

U kunt het bedrag van de rembourszending alleen contant en gepast betalen aan de chauffeur. De chauffeur heeft geen wisselgeld. Pinnen is niet mogelijk.

Hoeveel moet ik aan de deur betalen (aan rembours)?

Met de Track & Trace code (of link) van uw pakket of brief met betaalservice (onder rembours) kunt u zien wat het remboursbedrag is dat u aan de deur moet betalen.

Volg uw zending

Wat gebeurt er als ik het bedrag voor rembours niet contant kan betalen?

Als u bij de eerste bezorging het bedrag niet contant in huis heeft, komt de chauffeur de volgende dag weer bij u thuis om de zending aan te bieden. Kunt u bij de tweede bezorgpoging het bedrag niet contant betalen, dan wordt de zending naar de dichtstbijzijnde PostNL-locatie gebracht. U kunt daar het pakket ophalen en het verschuldigde remboursbedrag betalen. Op een PostNL-locatie kan dit contant of u kunt het pinnen.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN