Menu
back

Ik heb een andere vraag

Hoe krijg ik detailinformatie over mijn zending?

Zodra u inlogt, ziet u onder het tabblad 'Onderweg' de pakketten die naar u onderweg zijn. 

Staat uw pakket er niet tussen? Voeg deze dan toe door de 3S-code of de niet-thuiscode en uw postcode in te vullen. Dit doet u op het tabblad 'Overzicht'. 

Klik vervolgens op het pakket, en u ziet rechts de optie 'Toon Details'. Hieronder vindt u uitgebreide informatie over de zending zoals afzender, gewicht en omvang.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Met Barcode binnen Nederland

Pakketten binnen Nederland

Met barcode van Nederland naar het buitenland

Pakketten van en naar het buitenland

Met Barcode van het buitenland naar Nederland

Briefpost, Rouwpost of Verhuis-, Bewaar- of Doorzendservice

Zending zonder barcode en overige vragen

Overig

Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring.