back

Ik heb een andere vraag

Hoe krijg ik detailinformatie over mijn zending?

Zodra u inlogt, ziet u onder het tabblad 'Onderweg' de pakketten die naar u onderweg zijn. 

Staat uw pakket er niet tussen? Voeg deze dan toe door de 3S-code of de niet-thuiscode en uw postcode in te vullen. Dit doet u op het tabblad 'Overzicht'. 

Klik vervolgens op het pakket, en u ziet rechts de optie 'Toon Details'. Hieronder vindt u uitgebreide informatie over de zending zoals afzender, gewicht en omvang.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN