Menu
back

Ik heb een andere vraag

Hoe lang duurt het voordat de gegevens van mijn zending online zijn bijgewerkt?

De status van uw pakket wordt dagelijks bijgewerkt om 22.00 uur. Op de bezorgdag gebeurt dit continu om u zo van de meest recente informatie te voorzien. Onze bezorgers zijn daarom uitgerust met handcomputers die worden gesynchroniseerd met onze centrale database, die op hun beurt weer de informatie voeden die u ziet op internet.

Het kan gebeuren dat er enige tijd zit tussen bijvoorbeeld het moment van uitreiken van de zending en het op internet beschikbaar komen van deze laatste status. Mochten de actuele gegevens van uw zending (nog) niet beschikbaar zijn, probeer het dan later nog eens.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Met Barcode binnen Nederland

Pakketten binnen Nederland

Met barcode van Nederland naar het buitenland

Pakketten van en naar het buitenland

Met Barcode van het buitenland naar Nederland

Briefpost, Rouwpost of Verhuis-, Bewaar- of Doorzendservice

Zending zonder barcode en overige vragen

Overig

Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring.