back

Ik heb een andere vraag

Ik heb geen barcode ontvangen.

Een barcode is een unieke combinatie van letters en cijfers (die meestal begint met 3S of KG). Hiermee kunt u uw pakket online volgen. Ook ziet u wanneer uw pakket wordt bezorgd. 

Als het goed is ontvangt u de barcode van de afzender (of verkoper, als u iets koopt op internet). Geen barcode ontvangen? Neem dan contact op met de afzender.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN