Menu
back

Ik heb een andere vraag

Ik heb geen barcode ontvangen.

Een barcode is een unieke combinatie van letters en cijfers (die meestal begint met 3S of KG). Hiermee kunt u uw pakket online volgen. Ook ziet u wanneer uw pakket wordt bezorgd. 

Als het goed is ontvangt u de barcode van de afzender (of verkoper, als u iets koopt op internet). Geen barcode ontvangen? Neem dan contact op met de afzender.

Neem contact op



Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Deze berichten kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring

Met Barcode binnen Nederland

Pakketten binnen Nederland

Met barcode van Nederland naar het buitenland

Pakketten van en naar het buitenland

Met Barcode van het buitenland naar Nederland

Briefpost, Rouwpost of Verhuis-, Bewaar- of Doorzendservice

Zending zonder barcode en overige vragen

Overig

Klantenservice Consument

088 - 22 55 555
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN

Deze gegevens kunnen worden gebruikt voor trainings- en kwaliteitsdoeleinden. We gaan zorgvuldig om met uw privacy. Kijk voor meer informatie op onze privacy verklaring.