back

Ik heb een andere vraag

Wat als ik niet thuis ben om mijn pakket in ontvangst te nemen?

Als u niet thuis bent probeert de bezorger het pakket eerst af te geven bij de buren. Lukt dit niet, dan laat de bezorger een bericht achter met daarop een 'niet thuis-code'. Met deze code kunt u zelf kiezen waar en wanneer u uw pakket wilt laten bezorgen. U kunt uw keus tot 22:00 uur aan ons doorgeven.

Kies uw bezorgmoment

Als u geen bezorgmoment kiest, probeert de bezorger het de volgende dag nog een keer. Lukt het dan weer niet om uw pakket te bezorgen? Dan bewaren we het voor u op een PostNL-locatie bij u in de buurt. U heeft dan twee weken de tijd om het pakket op te halen. Daarna sturen we het terug naar de afzender. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen als u uw pakket ophaalt, anders mogen wij het pakket niet aan u meegeven.

Niet bezorgen bij de buren?

Wilt u liever niet dat wij uw pakket bij de buren bezorgen? Vraag de afzender dan om het pakket aangetekend te versturen. U moet dan zelf tekenen voor ontvangst. De bezorger weet ook dat hij het pakket alleen aan u mag overhandigen.

Neem contact op

Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (45 ct/per gesprek)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN