back

Ik heb een andere vraag

Mijn pakket is nog niet bezorgd.

Verwacht u een pakket? Dan heeft u als het goed is een Track & Trace code (of link) ontvangen van de afzender. Hiermee kunt u uw pakket online volgen.

Ziet u online dat uw pakket is bezorgd, maar heeft u het niet ontvangen? Dan is uw pakket mogelijk in ontvangst genomen door iemand anders. Bijvoorbeeld door uw huisgenoot of buren.

Soms duurt het iets langer

Vervelend, maar geen zorg: meestal bezorgen we uw pakket alsnog. Heeft u uw pakket na twee werkdagen nog niet ontvangen? Laat het dan weten aan de afzender. We gaan dan meteen uitzoeken wat er mis is gegaan.

Neem contact op

Chatten

Chat live met een van onze support medewerkers.

Het formulier wordt geladen

Klantenservice Consument

0900 0990 (lokaal tarief)
Ma-vr 08.30 tot 20.00 uur, za 09.00 tot 16.00 uur.

Klacht, vraag of suggestie

Gebruik hiervoor het contactformulier.
U ontvangt dan binnen twee werkdagen een reactie.
Kies overdag voor vragen en informatie één van de andere kanalen. Onze medewerkers staan dan direct voor u klaar.

Adres

Postbus 99180
8900 NA LEEUWARDEN